پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد مویز برای چه کسانی می تواند مضر باشد؟ | خواص و مضرات مویز را بشناسید چطور از خشکی چشم جلوگیری کنیم؟
سرخط خبرها

توصیه ایران ایر به مسافران فرودگاه نجف | ۵ ساعت قبل از پرواز فرودگاه باشید

  • کد خبر: ۱۲۴۸۸۵
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
توصیه ایران ایر به مسافران فرودگاه نجف | ۵ ساعت قبل از پرواز فرودگاه باشید
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، گفت: زائرانی که قصد بازگشت از نجف به تهران را دارند به دلیل ترافیک ورودی فرودگاه نجف، ۵ ساعت قبل از زمان پرواز در فرودگاه حاضر باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، «حسام قربانعلی» شامگاه جمعه ۱۸ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل توقف سفرهای زمینی اربعین تقاضای زیادی برای ایران ایر در پروازهای برگشت از نجف به تهران ایجاد شده است.

وی توضیح داد: هم اکنون به دلیل ازدحام جمعیت در ایستگاه پرواز هواپیمایی هما در فرودگاه نجف، صف‌های طولانی چک امنیتی برای ورود به فرودگاه تشکیل شده است.
 
سخنگوی شرکت هواپیمایی هما گفت: بر این اساس تقاضا داریم زوار اربعین ۵ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوند تا دچار از دست دادن پرواز نشوند.

همزمان با توقف سفرهای زمینی به سمت عراق، ستاد اربعین اعلام کرده است تا مردم نسبت به مراجعه به پایانه‌ها و ترمینال‌های اتوبوسی به ویژه ترمینال‌های تهران اقدام نکنند؛ به محض از سرگیری حرکت اتوبوس‌ها به مردم اطلاع داده خواهد شد. همچنین این تصمیم شامل سفرها با خودروهای شخصی نیز می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->